Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Äsch ;)

Publicerad 2011-11-28 15:05:57 i Familjens vardag

Vi trotsade att vi är sjuka och gick ut på en promenad ändå och fick leka av oss, eller Charlie fick görat. Hon har ingen feber, bara lite hosta och snuva nu och det är samma med Emilia, mini hosta och lite förkyld, dom har ingen feber så då får man passa på att vara ute :) Sitta inne är ingen hit inte.

Pappa Jonathan slutar om 24 minuter på jobbet och sen kommer han hem till oss. Än så länge har dagen ensam hemma med barnen gått bra. Eftersom E sover mesta dels, eller ligger och tittar och är nöjd så har jag väldigt mycket tid för att greja med C. Båda kräver mycket uppmärksamhet fast på olika sätt, men E är väldigt nöjd och ligger och det gör INTE Charlie :P Så man får verkligen ge henne så mycket uppmärksamhet som det bara går, sen när pappa J kommer hem får han ta över bägge barnen så jag kan börja med maten om jag inte hinner göra det samtidigt så maten är redo tills mannen i huset kommer hem :)

Madde abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela