Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Både jag och lilla Emilia mår bra! Nu är h...

Publicerad 2011-11-10 08:07:01 i Familjens vardag

Både jag och lilla Emilia mår bra! Nu är hon två dygn gammal. Ligger och sover på mig just nu, underbar känsla! Mindre härlig känsla dock är att jag saknar ihjäl mig efter storasyster Charlie! Men vi åker hem i eftermiddag så pappa J och C hämtar oss på bb :-) Amningen började bra men fungerar inte alls just nu, pumpar ut och ger på sked till Emilia för tillfället. Hoppas amningen kommer igång bättre snart! Skall strax ner till frukosten iaf :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela