Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

BF+3

Publicerad 2011-11-01 08:15:54 i Familjens vardag

Då var vi uppe och frukost i magen har vi båda två, jag och Charlie alltså ^^ Älskling är på jobbet och har redan jobbat sedan halv sju imorse. Sitter och kollar på Hannas hjälplinje just nu som C tycker är kul för att det är olika djur och att det är ett glatt intro, musiken alltså :)

Vid kvart i nio drar vi iväg till dagis, näst sista dagen innan Challe balle slutar :) Slutar imorgon.

På bebisfronten går det ännu skitsegt. Bebis trivs för väl. Icke bra! Men ut skall ju bebis varesig hon, han vill det eller inte, frågan är bara När ;) haha!

Igår efter Charlie hade somnat för natten så satte jag och älskling i soffan och gottade oss där med desperate housewives på tvn, och nu är det riktigt jävla spännande! VEM har grävt upp ?! ;) haha, får reda på det nästa vecka eller inte vem som gjorde det antagligen men mer spännande saker i serien. Efter den började älskling med avsnitt med Walking dead, världens töntigaste serise (tycker jag) :P Kul att småmobba älskling för att han kollar zombieserie ;)!

BF+3 idag, ingen bebis. När jag väntade Charlie hade allting redan börjat, började inatt kl 03 med värkar och snacka om att man blir förbannad när man vaknar vid 04 på natten och ingenting har börjat. Fan andra barnet är segare än första? :P Haha, och vanligtvis brukar man gå över med första barnet, inte andra. Fast det är ju sjukt olika men ändå :P Man får lite smått panik.
Fick två små förvärkar för en halvtimme sedan när jag fixade frukosten men de försvann, ack ack ack! Men snart borde någonting hända... eller?

Ha en bra tisdag allesammans !

SNART tvåbarnsmamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela