Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

BF+5 wtf?

Publicerad 2011-11-03 13:42:13 i Familjens vardag

Ingenting. Ingenting händer eller känns! Verkligen helt dött på den fronten, känner bara att bebis ligger så långt ner att hon, han kommer åt en massor av nerver så det gör skitont mellan benen, riktigt obehagliga ilningar eller hur man nu skall förklara det? :P Skumt och jobbigt är det iallafall.

Nu när man väl inte känner någonting alls så vill man att allting skall dra igång, och sen när det väl dragit igång och gör riktigt jädra ont kommer jag ångra mig att jag ville det skulle starta pga smärtan, haha. Lovar er ;) och mig själv det!

Om bebis inte kommit imorgon blir det en dag i Göteborg, älskling är ledig ifrån jobbet så vi hade tänkt åka och kolla runt lite. Fan snart måste man börja julhandla också? Haha, herregud. Stress stress stress, och bebis är inte ute ännu, ÄNNU mera stress! Haha :p

Charlie har ännu inte somnat som hon brukar göra någon timme max om dagarna, haha. Tokiga busunge ! :P Piggelin om någon ;) Så nu struntar jag i att lägga henne igen och kör på att hon får vara vaken och somna runt 18-19 tiden ikväll istället, lättare så bara det att hålla henne vaken tills dess också :p haha! Kan bli ett knivigt problem men brukar ju lyckas :)



Kära lill* bebis i magen!
När vill du komma ut till oss? Kan du inte vara snäll och göra dig redo och komma ut nu? Din pappa börjar bli riktigt ivrig nu och vill träffa dig, likaså jag, din mamma. Din syster förstår inte så mycket men hon vill ha ut dig för hon vet att det är en bebis i min mage och älskar bebisar :)
Hur länge hade du tänkt protestera och stanna kvar därinne? Till jul kanske? :p Nej det är bäst för oss alla om du kommer ut nu så slipper du ligga därinne trångt i din egna sörja och komma hit ut till oss så värmer vi dig med våra varma kroppar och goa filtar, smarrig mjölk när du vill, kärlek hela tiden och kärlek livet ut! Låter inte det så mycket bättre lill bebis i magen? Kom ut nu :) ♥


SNART tvåbarnsmamma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela