Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

borås dag

Publicerad 2011-11-21 20:56:28 i Familjens vardag

Idag har jag med min underbara familj haft en dag i Borås. Varit på öppna förskolan en stund så Charlie fick leka av sig och träffat lite folk, väldigt trevligt och sen drog vi ner till Knalleland. Gick runt lite och kollade och pappa Jonathan köpte jääättefina kläder till bägge barnen, kul att man har en pojkvän som faktiskt tycker det är rätt kul att kolla kläder, speciellt till barnen iallafall ;) Så nu ligger kläderna i tvätten så dom blir nytvättade och goa :)

Mat i magen och Charlie sover för natten, helt utslagen efter allt stojj idag ^^ Och lilla Emilia ligger här med mat i magen, ren blöja och småpratar här breve mig nu. Hade tänkt avsluta här och sniffa på mitt minihjärta och mysa i soffan med älskling till ett nytt avsnitt med Desperate Housewives :)

Ha en kanonkväll !

Tvåbarnsmamman Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela