Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Dop datum fixat för E.

Publicerad 2011-11-29 10:53:38 i Familjens vardag

Blir i februari. Och det kommer bli minst likamycket folk som förra gången om inte mer denna gången, haha. Och denna gången fick jag också bokat församlingshemmet som var uppbokat sist, när vi döpte Charlie bus. Och givetvis blir dopet i Onsala Kyrka, precis som med Charlie :)


Onsala kyrka :)

Kommer bli en tuff månad med mycket inplanerat ^^, Först så blir det mest troligt flytt i februari (om inte 1a mars), sen har vi charlie som fyller 2 år och därmed ett stort kalas för henne och sen blir det dop för Emilia. En hel del händer bara i februari månad, haha. Men det är kul att planera och greja såhär :) Jätteroligt! Så nu sitter jag här i soffan med Charlie breve mig som målar och jag skriver gästlista och minstingen sover här breve mig invirad i massa goa filtar, mysmys!

Pappa J är på jobbet, riktigt trött och det är jag också.. :p Idag blir det pippi till middag i sötsursås ;) Låter roligare att säga pippi än kyckling ;P haha! Lite humor måste man ha i vardagen :) Annars ikväll efter maten i magen skall vi åka och kolla på lägenheten också, planera där också och kolla in den lite mer! kuwl :D

Håller på att skriva julklappslista, riktigt svårt :P Charlie är den enda och Emilia är dom enda som jag vet vad jag skall ge eller vad vi skall ge, ingen annan, haha! Riktigt svårt men kul juu. Nåja, får skriva och tänka vidare här ;D

Ha en bra tisdag.

Madde abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela