Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

:)

Publicerad 2011-11-01 10:54:07 i Graviditeten med nya bebis i magen

Tänkte på en sak!

Jag vet inte varför jag inte kan mms:a in bilder från min mobil till min blogg, har mailat blogg.se men deras svar har inte funkat så när bebis väl är född kommer de nog dröja lite med bild här på bloggen, men bild kommer direkt till min Bilddagbok och Facebook :) Så ni som vill se bebis först, lägg till mig på bdb eller fb :)

Ha det bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela