Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Galet glad!

Publicerad 2011-11-30 16:42:32 i Familjens vardag

UNDERBART!
Nu är lägenheten uppsagd och på tisdag, nästa vecka skall vi åka och skriva kontrakt på den nya! Så jävla underbaaaart! Nu är vi riktigt glada här! :)

Hursomhelst, fick köpt dagens middag när jag ändå var i Kinna förut också. Köpte potatis som jag gjort klyfter av dom är i ugnen tillsammans med en skivad lök, till detta köpte jag en fläskytterfilé som skall stekas i skivor med goda kryddor och en rödvinssås, mumma! :) Känner att vi kör på lite godare middag idag här för att fira att vi fått lägenhet nu på riktigt! :D Känner mig jävligt duktig också för att ha två barn, greja med dom om dagarna och ändå lyckas göra middag "varje kväll", haha har bara blivit två kvällar men ändå :) Får se hur länge man orkar göra middag.
Just nu känner jag bara en sådan stor press på mig för att försöka "få allt att gå ihop", städa, ta hand om barnen, ut och gå, greja här hemma och göra middag. Med andra ord, försöka vara en bra mamma och en bra partner i förhållandet. Det är inte de lättaste men man försöker så gott man kan, man är ju inte mer än människa.. /:

Bjuder på en galen bild på C ^^


Madde abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela