Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Sista dagen

Publicerad 2011-11-02 10:02:04 i Graviditeten med nya bebis i magen

Charlie är lämnad på dagis, för sista gången! Det känns riktigt skönt, och rätt :) Så nu skall min lilla Charlie äntligen vara hemma, där hon bör vara och skall vara nu !

Här sitter jag i BF+4 dagar. Riktigt förbannad på att bebis aldrig vill titta ut. Att andra barnet är långsammare ut än det första, dvs Charlie. Charlie föddes i BF+4 och denna bebisen har inte visat något tecken alls på att komma ut. Denna eviga längtan och väntan.. Nu får du ta och visa oss att du vill komma ut bebis liten :) ♥

Nu sitter jag och fikar lite i min ensamhet med mina kattor i soffan, riktigt mysigt! Och dom är extremt intresserade av båda fikabrödet och mjölken ;) Men icke sa nicke! :D Haha. Jag äter inte eran mat och ni äter inte min. Sådana är reglerna.



När vill du bebis komma ut och träffa oss? ♥

SNART tvåbarnsmamma :)

Kommentarer

Postat av: Linda- mamma till Keven, Chris & bebis

Publicerad 2011-11-02 12:26:05

Snart så tittar h*n ut :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela