Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Snart :)

Publicerad 2011-11-07 12:24:48 i Graviditeten med nya bebis i magen

Min bm ringde mig nyss och frågade hur saker och ting var och samma svar som senast, "ingen bebis ännu". Så hon räknade och kollade ut lite på detta och hon skall ringa Varbergs förlossning nu för att fixa en tid åt oss för igångsättning. Och det blir på lördag nu om bebis inte kommit naturligt, vilket jag innerligt hoppas på!

Självklart vill man att allting skall börja på naturligväg, iallafall jag och tror många känner samma sak. Så om inte bebis dykt upp innan fredag, blir det på lördag bebis är beräknat att komma ut till oss. Efter denna eviga längtan, får vi äntligen träffa dig, bättre sent än aldrig ! ♥

Men ett besök hos barnmorskan blir det senare i eftermiddag iallafall, mäta bebismagen, lyssna på bebis hjärtljud och prata lite ang. igångsättningen antar jag :)

Så nu vet ni det :) Ha det bra!

SNART tvåbarnsmamma :) ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela