Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Söndag kl 09

Publicerad 2011-11-07 18:35:31 i Graviditeten med nya bebis i magen

Har vi fått en tid för igångsättning på Varbergs förlossning om inte bebis kommit innan dess.

Jonathan hoppas och tycker det hade varit väldigt kul om bebis kom på fredag. 11/11/11 blir datumet isåfall och det är ju inte helt omöjligt ;)

Nu när bebis är 42 veckor eller 41+2 veckor om man föredrar att räkna så.. Idag mättes magen till 36 cm i SF mått, jävla mage alltså ! Dom senaste två veckorna har bebis varit 35 cm i SF måttet och innan dess mindre, så nu känner jag mig riktigt äckligt stor, fy fan! :P:O
Bebis hjärtljud låg på 140 slag/minut. Som det gjort nästan hela gravidteten, alla värden med mig var bra, så det är skönt och jag har fick även en tid för efterkontrollen, mitten av januari. Haha, känns jättelångt bort men det går snabbt nu :p



Så snart snart snart, är det min tur att vara i förlossningsrummet och få ut våran älskade son eller dotter ♥
Nu är längtan riktigt jävla enorm! :) Tror faktiskt på en son denna gången ;) Jonathan tror en till dotter, men snart får vi reda på vem du är och hur du ser ut älskade därinne! ♥

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-11-07 18:37:38

Haha jag vet faktiskt inte, vi hade killnamn bestämt men sen så var det ju ingen kille, och tjejnamn lyckades vi aldrig komma överens om, men efter rul:et så vare bara....vi döper henne till charlie? Ah! Så givet liksom :)



8 mars ska hon komma, hoppas dock det blir nån vecka tidigare, är livrädd för att behöva gå över tiden :I

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela