Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Stolt storasyster C till lillasyster E

Publicerad 2011-11-13 14:54:37 i Emilia <3

Ja nu är vi hemma ifrån bb! :) Tänkte skriva en förlossningsberättelse men den blir väldigt kort, haha :p Men vi har varit hemma sedan torsdags eftermiddag och allting går verkligen toppen här hemma. Charlie är jättestolt. Vill ge saker till Emilia, och hjälpa till. Härmar med att lägga dockor och andra saker i hennes dockvagn och gör samma sak, jättehärligt och otroligt sött att se :) Riktig lycka! ♥



Här är vårt andra lilla underverk. Charlies lillasyster Emilia Donna. ♥ Mina älskade döttrar!

Min mamma, pappa, lillasyster och Jonathans mamma, pappa, en av hans bröder med flickvän har varit och hälsat på och sniffat bebislukt ^^, Både Charlie och Emilia fick presenter och även jag fick ^^ :) Charlie fick ett fint ritblock med färgglada pennor och Emilia fick en söt snuttefilt samt rosa söta kläder, och jag fick pengar :) Och en rosa jättefin ros med vas! :)

Idag är det även fars dag. Så grattis till min älskade pappa Bill säger vi idag och till mina barns pappa Jonathan (får säga det åt dom ;) eftersom dom inte kan säga det haha). Så grattis ! Nu skall jag ta och försöka skriva mig en förlossningsberättelse här om inte E hinner vakna innan dess. Sovit sedan halv 12 :)

Tvåbarnsmamman Madde ♥

Kommentarer

Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Publicerad 2011-11-13 17:01:40

Vilken sötnos :)

Postat av: Donken

Publicerad 2011-11-14 01:12:59

ooooh jag är så himla glad för er skull, så du anar inte! <3 vilken lycka, vilken kärlek. :D

och så JÄVLA BALLT o bara tjoff ploff fra,för tfvn helt plötsligt bara sådär!

GRATTIS på namnsdagen idag med, Emilia! :D

och donna. så häftigt! det hade jag som förslag. till doa. hihi! men som förnamn. men det blev inte det, fastän hon är redhead. :P

doa-donna- inte såå olika ändå ju. :P



hiihih... PÖSS på truuuuta pårej! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela