Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Tatueringsdax

Publicerad 2011-11-28 12:53:33 i Familjens vardag

Nu har jag äntligen kommit på vad jag skall tatuera in för lilla Emilia, fast det blir lite för Charlie också. En tatuering för dem båda som jag skall göra har jag tänkt, simpel och fin. Målade i paint häromdagen, och min skiss blev bra, vet precis hur jag vill ha det nu och vad det skall stå. Så det blir nog att jag önskar mig den tatueringen i julklapp :) Perfekt nu när det snart är jul.



För övrig info :P Emilias navelstump ramlade av imorse när jag bytte blöja på henne, skönt så slipper hon den fula lilla döda hudfliken :D Nej nu skall vi leka vidare här en stund innan C skall sova en stund hade jag tänkt OM hon nu är så trött och behöver sova. Igår sov hon ingenting , riktigt skönt ! :)

Ha de kanoners!

Tvåbarnsmamman Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela