Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Tidsfördriv?

Publicerad 2011-11-03 16:20:13 i Familjens vardag

För att fördriva tiden här, har jag bakat citronrutor, haha. Får se hur dom smakar senre ;)


Mina ser verkligen inte ut som dom på bilden, haha. Mina blev mer misslyckade utseende mässigt men får se hur dom smakar istället, det som räknas ;)

Charlie är INTE på bra humör alltså :p Allting är fel. Någon som är trött frågetecken? Haha. stackarn, men skulle jag lägga henne nu 15 minuter skulle det bli världens powernap och hon skulle leva jävel framtill 23 ikväll vilket vi inte orkar med, så står hellre ut med hennes gnäll och uppmärksamhet , så ikväll vid 18.30 gissar jag på att hon kommer vara helt slut och sova som en stock till imorgon morgon.


Mitt humör just nu:
Trött, irriterad, nere men ändå är allting okej.
Varför?
Sover inte riktigt ordentligt på nätterna, sover oroligt för jag är så ivrig för att förlossningen skall sätta igång plus att det är jobbigt att vända sig om i sängen med en tung mage :p, och därav irritationen och lätt för att gråta. Nere för att bebis ännu inte dykt upp, bebis måste ju komma uuut nuu! Men jag kan ju inte påverka eller skynda på bebis så jag måste bara vänta till bebis är klar för att komma ut.


Älskling är som tur är påväg hem, så hemma om ca en halvtimme, mys! Har absolut ingen aning om vad det blir för middag, är för trött i skallen, en jävla sörja till hjärna just nu och orkar ingenting pga min trötthet. Att baka citronrutorna var dagens verkligen, haha. Var ute en sväng med C förut och lekte men icke blev hon trött för det :p Hon kanske börjar bli så stor nu att hon inte behöver sova utan gärna somnar tidigare på kvällarna? Hade inte varit helt fel även om någon timme försvinner på dagen då jag kan slappa lite ^^ Fast det lär jag inte kunna göra snart ändå när bebis nr 2 ploppar ;) Haha.
Nej nu får jag väl avsluta här, inget kul att skriva, bara skriver för att man är uttråkad och arg på bebis som aldrig vill visa sig :P haha. Nedå :) Hihi. Ha en bra kväll iallafall !

SNART tvåbarnsmamma.. men när? ♥

Kommentarer

Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Publicerad 2011-11-04 09:08:33

Goda kakorna ser ut. Jag har beräknad förlossning i nästa vecka och börjar redan känna som du. Hoppas våra bebisar kommer nu så vi slipper vänta mer.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela