Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Vecka 42 (v41+0)

Publicerad 2011-11-06 19:43:00 i Graviditeten med nya bebis i magen

Finns ingenting man kan skriva om denna veckan. Haha. Bebis är med andra ord försenad. Och inga direkta tecken på att bebis VILL komma ut. Mamma tror det blir en lugn bebis eftersom hon/han inte har någon bråska på att komma ut ;) Får väl hoppas på det då :) Hehe.

Imorgon skall vi iväg till barnmorskan, troligen få en läkartid och igångsättningsdatum, vilket jag hoppas på att slippa. Vill att allting skall komma igång på naturligväg, inte igångsatt. Usch :(

Skall fråga min barnmorska imorgon om en hinnsvepning. Får se vad som händer och sker efter det /:

BF+8 idag, riiiktigt jädra försenad, och riktigt jävla hemskt! Humöret är inte på topp dom senaste dagarna, konstigt va? :P Haha! Ne...

Nu inväntar vi min systeryster som skall komma ner, och då skall jag, J och systeryster glo film tillsammans :) Bra söndagsmys! Blev bjuden på middag hos mamma förut. Grillade kött ute på grillen och fick hemmagjord potatisgratäng med god sallad. Och jag och J bjöd på riktigt smarrig glass :D Möms!

Ha en fortsatt bra söndag! :)

SNART SNART SNAAAAART tvåbarnsmamma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela