Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

You and me

Publicerad 2011-11-02 14:31:15 i Charlie <3

cause it's you and me and all of the people
with nothing to do
nothing to lose
and it's you and me and all of the people
and I don't know why
I can't keep my eyes off of you

all of the things that I want to say
just aren't coming out right
I'm tripping inwards
you got my head spinning
I don't know where to go from here






Min finaste Charlie! Här på bilderna är hon ifrån 2-5 månader gammal, min lilla som snart, vääldigt snart blir storasyster! Hon är det finaste jag har, hon och Jonathan och bebis i magen ♥

Jag älskar dig mitt underbara barn, Charlie Elly!
Finaste någonsin! Vackraste flickan på denna jord.

Snart har vi din lillebror/lillasyster hos oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela