Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

-

Publicerad 2011-10-13 13:37:54 i Känslorna

Reveal to me this ugly thing
I must've meddled by your head
It's getting out of hand again
Nobody sees it, but I can.

You thought of everything, I bet

But did you think that I might die?
I haven't really smiled, and I don't know how long you know
Something's going to give again, something's going to give again!

I try to fight, but did you listen?

Even though you're gone, I'm never finished
I can never be your God
And I don't even think I want the job, anymore.

Say something, anything to me.

I did believe, but I have doubts.
So many reasons to hold on
Conflicting interest, isn't it?

Kommentarer

Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

Publicerad 2011-10-13 15:14:34

vi har namn färdigt. var väldigt eniga med både flicknamn och pojknamn så det var skönt :)

går ut med namnet i bloggen när han är född. man vet ju aldrig om man ändrar sig :)

Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Publicerad 2011-10-13 15:33:59

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

Publicerad 2011-10-13 16:33:28

oj fy vad fult!! förstår inte hur folk kan "stjäla" namn så där. känns ju lite som det. speciellt med tanke på hur annorlunda namnet var. sen att de verkade låtsas som ingenting...

Postat av: Jasmin

Publicerad 2011-10-13 17:25:48

Hejsan checka gärna in min blogg, kolla runt lite i kategorierna (kolla gärna runt i kategorin "jag syr" och tyck till!) Vem vet du kanske gillar min blogg?

Annars hur mår du? :)

Postat av: Malin

Publicerad 2011-10-13 21:11:22

Hej!



Skulle du kunna rösta på min bild i den här tävlingen: http://elifoto.blogg.se/2011/october/fototavling-rosta.html, min bild är nummer fem. Det skulle betyda jätte mycket. Och röstar du på min bild så blir du länkad, så rösta och du får en länk.,, bara säg till att du har röstat.!

Postat av: Michelle

Publicerad 2011-10-14 09:25:27

Jätte härlig blogg(:

Postat av: Haidi Jakobsson

Publicerad 2011-10-14 15:48:19

Hejdär! hoppas du har en riktigt skojjjig fredag! hihi



Ta gärna inte detta som reklam, vill bara säga att jag säljer just nu proffsiga bloggdesigner för 150kr, du bestämmer utseende själv! hihi kram!

Postat av: felicia

Publicerad 2011-10-15 19:35:47

hej, fin blogg! haft en bra lördag? kram!

Postat av: DR

Publicerad 2011-10-15 21:15:19

Trevlig kväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela