Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

23 dagar kvar till BF

Publicerad 2011-10-06 11:24:03 i Familjens vardag

Om ett få timmar får vi fin besök av Charlies gudmor, Mella :)

Inget dagis för C idag. Vi var uppe vid 06.45 idag, åt frukost, klätt på oss, lekt, kollat barntv, myst och nu sover hon tidig lunch. Efter blir det att äta lunch och invänta Mella bara :) Fika, prata, och leka :D Mys!

Känner att jag börjat få tillbaka liiiite av min hosta, vilket jag hatar så jääääääävla mycket. Blir att börja med den äckliga hostmedicinen IGEN. woohu! INTE!

Idag är det också 23 dagar kvar till beräknad förlossning. Längtar så otroligt mycket! Nu vill jag inte vara gravid längre, nu vill jag träffa mitt lill* gullefjun i magen så mycket så de finns inte :) ♥ Hoppas denna förlossningen går likabra som de gjorde med Charlie ! :)

Eftersom vi formaterade om min dator iförrgår kan jag av någon konstig anledning inte använda min webcam längre, buu. Älskling får fixa det ikväll när han kommer hem ;) Men nu skall jag kolla lite top model och efter det spela lite ps3 :D Haha! Jag och älskling spelade igår, Rally spel. Så bäst! :D Får nog kila nu om jag skall hinna.. Ha en bra dag!

Blivande tvåbarnsmamman Madde

Kommentarer

Postat av: Sandra! Mamma till Noel & bebis i magen!

Publicerad 2011-10-06 21:19:18

Gud vad kul med bara 23 dagar kvar till bf. Jag längtar också som in i helvete men det är fan 200 dagar kvar, haha.

Usch vad jobbigt det är att vara gravid och sjuk, eller hosta. Krya på dig!

Postat av: Sandra! Mamma till Noel & bebis i magen!

Publicerad 2011-10-07 12:57:40

Ja det går jätte fort egentligen, det kommer jag ihåg med Noel men när man tänker på det känns det som en evighet dit. Tack vad snällt och kul att du tycker det :) Nej vi vet inte kön än men vi ska på ultraljud den 17 oktober fast jag tror inte dom kan se då för vi ska göra kubultraljud men sen på rutinultraljudet så ska vi kolla kön, hoppas såååå mycket på en tjej! :) Vet ni vad ni ska få? :) Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela