Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

5

Publicerad 2011-10-24 13:25:02 i Graviditeten med nya bebis i magen



DAGAR KVAR TILLS BERÄKNAD FÖRLOSSNING!

Var förut hos barnmorskan, tog blodtryck, kisseprov och mätte bebis samt lyssnade på hjärtljuden. Allting var bra! Bebis är jättestor! Mitt SF mått mättes till 35 cm! Haha, kommer nog bli en bebis på precis 3 kg tror jag faktiskt ;) Och hjärtljuden var på 128 slag/min, tills hon buffade lite på den och då gick dom upp till 142 slag/min :) Haha. Annars var allting lugnt, och hon hoppas likamycket som jag på att jag skall föda snart! :)

Hoppas hoppas hoppas! ♥
Får se om torsdag nu är någon föda-barn dag som jag tror ;P

Älskling är hemma idag samt Charlie faktiskt :) Så vi har det mysigt här. Varit och köpt ny mössa och två par vantar åt stumpan. Och dagens middag. Älskling gör purjo&potatis soppa och jag gör pannkakor ^^,

Jag har sovit gördåligt inatt, vill inte ens prata om det! Usch, så nu är jag lagom trött men får bara kämpa på :P Snart kommer älskade bebis till oss ! ♥

Efterlängtad skatt i magen! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela