Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Bebis kommer till helgen!

Publicerad 2011-10-18 10:25:10 i Graviditeten med nya bebis i magen

Jag har bestämt att bebis "måste" komma denna helgen eller nästa helg, annars får du inte komma ut, haha. En fredagskväll hade varit perfekt eller under en helg överhuvudtaget :) så jag hoppas bebis visar tecken snart på att hon, han verkligen är mogen nog att födas ;)

Jag och min stora mage orkar inte vara vänner längre, börjat bli ovänner nu. Magen vill något annat och jag likaså hahah. Jag, magen, sängen och soffan hatar varandra! Lovehate! Magen är tung, soffan och sängen är mjuk. Att ligga i sängen och försöka vända sig om eller att sätta sig upp, är en pina nu :P Och samma med soffan, fyyyfan! :P Jag är verkligen världens pensionär nu, känner mig som en, ser ut som en hoppas jag inte att jag gör, haha!

Nej om det kan ta och sluta regna och bli liiiiite varmare nu, gärna över 10 + grader så kan jag börja måla skötbordet vi köpte, haha. Annars får jag hoppas på bättre väder imorgon och ta allting då :) Kuwl kuwl!

Nej du bebis, du får faktiskt ta och komma ut nu. Det är en väldigt lång leveranstid för att du skall komma :P Tur att man inte är en elefant som är gravid i 22 månader :P Fyyfan, nästan 1 år. PALLA ;P Jaja. Bebis kommer när signalen i skallen från bebis till min skalle är dingdongklar. Men den signalen får gääärna komma nu ! :P Haha !

Älskade lill* liv därinne i mammas mage ♥
Så älskad !

Kommentarer

Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Publicerad 2011-10-18 15:26:40

Du får skicka vräkningsbrev ;)



Kära bebis,



BF-dagen är nu passerad varför vi, dina än så länge tålmodiga föräldrar, nu ser oss tvugna att informera dig om att hyreskontraktet på din etta gått ut. Då önskemål om förlängning av hyreskontrakt inte inkommit till oss senast tre månader innan bf-dagen måste vi därför underrätta dig om vräkning. Du har nu 24 timmar på dig att lämna bostaden, utgången finner du strax söderut.

Skulle du trots detta inte lämna bostaden frivilligt ser vi ingen annan utväg än avhysning.

Vidare vill vi underrätta dig om att parkeringsböter kommer att utdelas samt trängselskatt debiteras fr o m idag.

Med vänlig hälsning

Dina föräldrar



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela