Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Brev till bebis i magen min

Publicerad 2011-10-25 22:32:05 i Graviditeten med nya bebis i magen

Brev till bebis i magen

När vill du komma ut käraste, älskade i magen min? Vi längtar efter dig , det har du nog förstått nu i detta laget :) Din pappa, jag (din mamma) och Charlie din storasyster, vill så gärna träffa dig. Du kan inte förstå hur älskad du är utan att vi ens har fått träffa dig, bara sett dig på bilder. Du är omringad av kärlek, från alla håll och kanter !

BF dagen är nu jättenära, men jag känner nästan på mig bara för att flera av mina vänners vänner och vänner väntade sitt andra barn och det kom nästan 1 vecka "försent" , så kommer du säkert om någon vecka ^^ Men nu kan du verkligen komma närsomhelst! Och den dagen är så otroligt längtad till, kom inatt, kom nu!

Visa oss ett tecken på att du är mogen att komma ut och träffa oss, vi älskar och längtar efter dig därinne, vem du nu än är, pojke eller flicka, kom ut nu! :)

Vi älskar dig!

Kommentarer

Postat av: Nadja

Publicerad 2011-11-03 00:36:45

Nämen gud vad liten du är för att vänta andra! ^_^ eller det kanske bara är jag som har förutfattade meningar om dethär med tvåbarnsmammor.. vad vet jag! :)

hittade hit via FL. Du har en riktigt fin blogg och Charlie är sockersöt. Väntar spänt på bebisen nu! Lycka till på förlossningen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela