Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Charlie på dagis och älskling är sjuk

Publicerad 2011-10-11 09:51:59 i Familjens vardag

Ja idag var vi två här hemma. En valross som inte gör någonting eftersom han är sjuk, och jag som redan diskat, lämnat Charlie på dagis och sitter med min tredje kopp kaffe. Kan bli en aaaaaaaningens smått irriterad när jag är igång och den andra personen bara ligger och är halvdöd, han ser inte sjuk ut haha. Jaja...

Sitter och kollar på bebiskläder som jag är skitsugen på att klicka hem, men äsch. Tar det när bebis är född istället :) Jättefina och söta kläder ifrån stl 40-50. Så jääääävla smått! :D Bebis har lite kläder nu som är nerpackat i stl 40-50, mest är stl 45 :)

Tandläkaren igår gick kanon, inga hål och gratis besök är goast ^^ Fast det är ju för att jag har frisktandsvårdsförsäkring, toppen! :) Nog om det. Nu skall jag fortsätta smutta på mitt halvljumna kaffe ;p Ursäkta ordvalet, vet inte vad man säger, haha :p

Blivande tvåbarnsmamman Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela