Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Det enda jag verkar vara bra på är att and...

Publicerad 2011-10-11 20:16:14 i Familjens vardag

Det enda jag verkar vara bra på är att andra skall ha mig att konstant "skälla" av sig på. Känner mig helt utlämnad. Okej detta låter som världens "tyck synd om mig inlägg" här men jag söker ingen sympati. Jag bara behöver få skriva av mig då jag inte har någon just nu att prata med som vill förstå eller hjälpa mig som jag litar på fullt ut. Det enda jag vill återigen få sagt är att jag saknar dig. Jag vill att du skall se Mig :’(

Kommentarer

Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Publicerad 2011-10-11 23:48:32

Usch va jobbigt, hoppas din någon ser sig och att du hittar någon att prata med...

Postat av: mella

Publicerad 2011-10-12 12:38:23

Ja finns alltid här för dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela