Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

En höst torsdag

Publicerad 2011-10-13 12:02:11 i Familjens vardag

Nu är det verkligen höst ute, både i tempraturen och synligt. Underbart! Så vackert! :) Alla hatar höst, jag älskar höst, vinter och vår som bäst. Svensk sommar är.. Tråkigt :p

Charlie är som sagt hemma, inget dagis. Igår när vi hämtade Charlie ifrån dagis satt de en lapp om att det går magsjuka på dagiset, jippi! Eller inte. Så senast imorgon märker vi om vi blivit smittade eller inte. Jag hoppas verkligen inte det. Inte nu, inte nu för Charlie för det tar död på henne. Riktigt hemskt, och sen vill inte jag bli sjuk nu som gravid och kan föda närsomhelst! Panik :P Men blir C sjuk blir antagligen vi andra här hemma också sjuka, hoppas inte på denna skit ! Och skönt att Charlie inte har mer dagis för denna vecka, men även OM hon hade haft det hade hon verkligen inte fått gå dit :P Ajja bajja isåfall :P

Om vi inte blivit sjuka imorgon blir det kanske en liten träff med Linda och barnen :) Om inte det blir de kanske en tripp iväg till Ikea Kållered vilket jag gillar myyycket bättre än Bäckebol :p Ösch ! Haha.
Systeryster fyller också år imorgon. Hela 20 år! Haha. Ingen tonåring där inte ;)

Mella skulle ju egentligen kommit hit igår eller idag men vågar inte chansa på att dra hit henne OM ifall vi har magsjukan. Taskigt att smitta någon med flit om man vet att man kanske har det så bäst att ta det när man har tid och inte Är magsjuka eller sjuka överhuvudtaget :p

Sitter här i soffan nu och myser med kattorna, ybermys! :) Charlie är ute med Jonathan och leker. Får se när dom kommer tillbaka..



Idag är det 16 dagar kvar tills beräknad förlossning för oss ! ♥

Ha en underbart go höstdag nu :)

Blivande tvåbarnsmamman Madde

Kommentarer

Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Publicerad 2011-10-13 13:30:05

Ja fy allt blir ju hundra gånger värre med alla hormoner i kroppen, men nu är det banne mig dags för lill*n att kika ut tycker jag. Jag är ju nyfiken ;)



Jo då barnen mår bara bra, flickorna är lite småhostiga men några större fel är det nog inte just nu :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela