Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Ensam hela helgen

Publicerad 2011-10-22 12:32:14 i Familjens vardag

Ensam hemma. Känns jättekonstigt men ändå är det sjukt underbart att få en hel helg ensam nu innan man närsom kan föda :) Så Jonathan och Charlie åkte iväg igårkväll till hans föräldrar och donar och myser :) Saknar dock min lilla skrutt fruktansvärt mycket men dom kommer hem imorgonkväll igen så då får jag pussa och krama på min stora docka igen :)

Gårdagenskväll var trevlig! Lugn och go :) Blev inget med att Mella kom hit pga personliga skäl så vi får ses så snart vi bara kan!! :)

Ja.. Nu är det som sagt bara 7 dagar kvar till BF! Känns sjukt, en vecka! Får se om bebis kommer inatt eller om bebis kommer om 2 veckor ;) haha! Inga känningar tyvärr, men aja. Bebis kommer när bebis är redo, hon/han har väl det förbra därinne i min mage fortfarande, och verkar trivas ;) Haha!

Och såhär ser en lördagsmorsa ut, blivande tvåbarnsmamma :P


Lite halvsleten men vafan! Haha ;)
Nu skall jag alldeles strax i min godan ro börja grundmåla skötbordet vi köpte och sen till sen eftermiddag måla den ett lager och imorgon kör vi på med det sista färglagret och sen får älskling bygga ihop den när allting är torrt, om jag inte hinner fixa det själv :)

Känns jätte underligt att vara hemma själv, speciellt när det snart eller ah, snart och snart. När klockan närmar sig 19 tiden har jag varit ensam i ett helt dygn, utan Charlie. Ofattbart! En hel helg, det är någonting alla behöver som är föräldrar :P Känner jag ^^

Lite cola för att peppa mig och sen sätter jag igång! :)

Blivande tvåbarnsmamman Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela