Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Höst/vinter fredag!

Publicerad 2011-10-21 10:51:19 i Familjens vardag

Min goa Mella kommer hit till sen eftermiddag, och då blir det att bjuda på middag, snack och mys :) Får se vad man skall koka ihop för någon middag att bjuda på? ;) haha, något blir det alltid. Så tråkigt att köpa färdig mat, mycket godare och roligare att göra någonting gott själv tycker jag :)

Jag och Charlie har varit vakna sedan kl 08, frukost x 2, kläder är nästan helt på ^^ Och strax blir det en promenix i det kalla vädret för oss. Kallt och skönt! ;) Tur då att Charlie har sin overall att ha på sig som värmer, vinterskorna, mössa och allting därtill :D

På måndag (om bebis inte kommit ;)) blir det kontroll hos barnmorskan kl 10, och efter det hade jag planerat att köpa något sött till bebis. Tänkte något gulligt set. Om jag inte tar och beställer ifrån internet, alla köper från HM, lindex, kappahl osv. Lite roligare att ha något annorlunda. Älskling köpte igår två söta NAM nappar till bebis, en rosa och en blå :)



Charlie förstörde en fin kruka igår, brrrrrrrrrr. Men jaja :p Det var bara att sätta blomman i en annan kruka, även om den inte riktigt passar så bra men skit samma. Haha. Tur var det iallafall en plastblomma, för jag kan verkligen inte hålla riktiga blommor vid liv, dom dör så jävla snabbt även om jag sköter om dom som man "skall" göra enligt dom som ger blommorna, blomaffärerna eller när man läser på internet, haha det går med andra ord alltid åt pipsvängen ;) Haha! Inga riktiga blommor till mig inte :p

Annars får ni ha en go fredag!
KOM GÄRNA MED MIDDAGS TIPS för ikväll ;d

Blivande tvåbarnsmamman Madde

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2011-10-21 13:25:41

Haha de beror väl på vad man köper för mat? Mycket godare att köpa något gott. De är kanske onödigt men gott :) Beror också på vad man är sugen på. Men thaimat är alltid super gott :)

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2011-10-21 17:23:14

Men madde de stället här i björketorp som gör thaimat är bäst!! Vissa åker ganska långt för att äta deras mat :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela