Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Hur började era/n förlossning/ar?

Publicerad 2011-10-10 11:15:43 i Graviditeten med nya bebis i magen

Tänkte fråga mina läsare en fråga här :)

HUR började era/n förlossning/ar?
Slempropp, värkar, vattenavgång osv? :) Jättenyfiken!

Med Charlie gick slemproppen sen kom värkarna efter ett par timmar och sen tog dom hål på hinnorna på förlossningen och en timme efter var min lilla Charlie bus ute i världen :) Hade varit kul att läsa lite hur allt började för er så skriv jättegärna ! :)

Kommentarer

Postat av: Sandra! Mamma till Noel & bebis i magen!

Publicerad 2011-10-10 12:53:21

Jag älskar också att läsa om förlossningar! Så kul.



Jag hade inga känningar alls och var helt säker på att jag skulle gå över tiden. Men vi hade gått på stan hela dagen och sen när jag kom hem så åkte min sambo och jobbade och jag la mig ner för att sova, då vaknade jag av att vattnet gick, sen började värkarna och så gick slemproppen och mer värkar och vi åkte in och efter några timmar kom Noel ut :) 2 dagar innan bf! Allting gick jätte bra, fort och lätt och jag hoppas verkligen på en likadan med denna bebis :)

Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Publicerad 2011-10-10 13:10:12

Bella: Började med värkar och slemproppen kom när jag haft fjösvärkar några timmar om jag inte minns helt fel. Förövrigt så är bingolotto ett fantastiskt bra sätt att få igång en förlossning på :P



Jadie: Vattnet gick vid 20 över fem på morgonen när jag skulle upp och kissa



Harley: Vattnet gick vid tio över fem på morgonen när jag skulle upp och kissa :)



Alla mina förlossningsberättelser finns att läsa här http://neccin.blogg.se/category/forlossningsberattelser.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela