Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Ingen bebis inatt heller :(

Publicerad 2011-10-26 09:38:09 i Familjens vardag

Ingen bebis inatt heller. Herrejössös vad bebis verkar trivas inne i min mage :P Men nu börjar det bli tröttsamt att vänta på dig även om vi måste tills du är redo att komma ut. MEN du gör så att jag har svårt att sova bebis.. Så om du kommer ut kan jag sova bättre även om det blir mer nattetid vaken men jag kommer iallafall kunna sova bättre utan en jättestor mage ivägen :P
Hur kan du tycka det är gott att ligga i magen bebis, det är trångt därinne. Du får ta och komma ut nu lill älsklingen. Vi är så tokgalna för att få träffa dig.

3 dagar kvar till BF, nu måste du snart ut! :) Gotta inte till dig förlänge därinne, blir trängre och trängre vettu.. Dvs mer obekvämt, så kom ut så har du mer yta och kärlek ifrån oss istället :)

MEN! På tal om annat. Charlie är lämnad på dagis, första dagen nu på veckan och även den sista. Charlie har två dagar på dagis nästa vecka innan hon slutat, på onsdag. Så tis och onsdag är hennes sista dagar på dagis och sen är Charlie busan hemma hos mig på heltid! :)

Har man tid, pengar och ork så borde man verkligen ha sina barn, sitt barn hemma tycker jag. I måndags när vi var hos barnmorskan tyckte hon precis detsamma. Tiden när dom är små går så fort och det är bättre att dom är hemma så länge som möjligt, bättre att dom är på dagis när dom kan säga att dom vill vara på dagis. Tid för skola och annat längre fram då dom Måste gå kommer gå så fort så man får verkligen passa på nu att njuta med sina barn när som är som minst :) Jag själv eller Charlies pappa, min pojkvän gick aldrig på dagis, vi var hemma tills vi var 4-5 år och började på något som kallades kyrkans barntimmar, ett par timmar i veckan annars var vi hemma med mamma hela tiden. Så jag är riktigt glad att jag har turen att ha Charlie hemma och bebis sen samtidigt :) Riktigt glad för det! :)

Idag kanske Mella kommer hit, vi får se annars blir det en lugn dag. Bara ta det lugnt innan jag skall hämta Charlie bus :) Och sen fixa dagens middag. Vi fick erbjudande på den där lägenheten i Kinna vi sökte FAST vi fick köplats 5, suger riktigt ordentligt så vi kommer inte få den även om vi säger Ja :( Synd men det är bara att fortsätta söka vidare ! :) He he he, för att försöka låta positiv :P

Men nu jag skall halvglo tvn och sen kolla film, Hostel. NOM NOM :D Haha! Ha en bra dag !

Snart tvåbarnsmamma :D

Kommentarer

Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Publicerad 2011-10-26 11:26:14

Det är så tråkigt att vänta. Jag har bf om 14 dagar och varje dag går jag och väntar på känningar.

Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

Publicerad 2011-10-26 11:32:45

ja jag försöker ställa mig in på att gå över, men vill inte gå över :p

Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Publicerad 2011-10-26 11:55:43

Men det var väl fan att h*n aldrig kommer ut då :P

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2011-10-26 12:44:46

Bra sagt! Man får ta vara på tiden med sina barn !! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela