Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Längtar till fredag :)

Publicerad 2011-10-05 09:28:51 i Familjens vardag

I måndags var jag, Charlie, Linda och hennes två barn i Borås. Först tog vi Öppna förskolan för Unga föräldrar, efter det drog vi oss ner till stan och kollade runt, åt och kollade lite till :) Senare vid 15.25 tog jag och en jättetrött Charlie bussen hem igen. Åt lite middag, och senare vid halv sju tiden kom älskling hem :)
Hade en bra dag med andra ord! :)

Igår var de en lugn dag här hemma för mig. Charlie var ju sina timmar på dagis. Halvsov lite smått hela dagen, var helt död, av någon anledning men men ^^ Får passa på nu att sova lite och ta det lugnt innan bebis nr 2 kommer :D Min mamma tror att bebis kommer den 10e, dvs nu på måndag, haha. Men vi får se :P Jag tror bebis kommer 25-26e oktober :)

Idag blir det bara lugnt. Skönt det ! :) Och imorgon kommer älskade Mella hit och hälsar på :) Kommer bli kul med lite sällskap här hemma med busan! :D

Nåja :D På fredag blir det Magnus Betner, så jag och älsk drar in till Borås till kvällen och världens bästa pappa sitter här med Charlie och lägger henne och är här tills vi är hemma igen :) Jättesnällt ! ♥ På lördag skall vi tvätta, yey. Haha. Och söndag är oplanerad, gott de med att inte ha alltför mycket planerat tycker jag, man tar de lite som det kommer liksom. Mer spontana saker :) det gillar jag! ^^

Snart kommer väl också våra extra 60-70 tv kanaler vi beställde i slutet av förra veckan, kul med lite fler kanaler, och får se om vi gillar det ^^ Jaja :D Nu skall jag ta denna liiiiiilla disk jag har här hemma, två små skålar, två skedar och två glas :P Haha!

Ha en kanon onsdag ! :)

Blivande tvåbarnsmamman Madde

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2011-10-05 15:44:44

Tack så mycket. Det är beräknat till 14 januari så går in i vecka 27 på söndag.

Roligt med ett andra barn och lycka till resten av graviditeten:)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela