Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Nu är jag och Charlie bus i Göteborg och r...

Publicerad 2011-10-20 14:41:58 i Familjens vardag

Nu är jag och Charlie bus i Göteborg och roar oss :-) varit här sedan kl 12 och nu är vi hos en vän till mig efter en stund i stan :-) Hade tänkt sova över men får se om vi hos det eller om vi drar oss hemåt istället :-P Ha en fin eftermiddag. Nu skall de ätas pyttipanna här :-D :-D

Kommentarer

Postat av: Johanna Svensson - tvåbarnsmamma till mia och svea!

Publicerad 2011-10-20 15:26:59

Hoppas ni har de trevligt i götet =P

Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Publicerad 2011-10-20 15:52:18

Jag har faktiskt inte en aning, det får bli som det blir. Kommer gå tillbaka till jobbet den första december men då hoppar jag bara in när Jonny är ledig, så jag kommer vara hemma tills det är dags för Harley att börja på dagis men jobba lite extra :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela