Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Packat bb väskan.

Publicerad 2011-10-10 13:17:14 i Graviditeten med nya bebis i magen

Nu är som sagt äntligen min bb väska åt mig, bebis och lite saker till Jonathan klar så bebis , kom ut nu älskling ! :)

Packat ner till min i bb väskan till mig:
  • Underkläder
  • Bekväma mysbyxor och toppar, myströja
  • Toalett artiklar
  • Journal med allt ifrån sjukdomar, tester och prov.
  • Amnings bh:ar, amnings kupor.
Packat ner till bebis i bb väskan:
  • Bebiskläder i ombyten
  • Mössor, strumpor osv.
  • Blöjor för dom nykläckta
  • Mys dress för hemgång
Någonting jag glömt? HMMM.. Hoppas inte det :) Kamera och laddare till den och mobilen lägger vi ner när vi väl åker in så det är inga problem. Finns lätt tillgängligt så det är inga problem där heller :
Och sen är det bara lite kläder osv till Jonathan, inget viktigt haha :p
Så nu känner jag mig klar och nu sitter jag här med lite förvärkar i svanken/ryggen, känns obehagligt underbart haha. Vi vill så gärna ha ut våran lill* skatt nu. Väldigt lång leveranstid det skall vara på bebisar va? :p Skämtåsido haha. ♥

Kommentarer

Postat av: Bodypalace

Publicerad 2011-10-10 13:26:12

lycka till :D

Postat av: Bodypalace

Publicerad 2011-10-10 13:41:30

hårdrockare sägs ju vara tuffa så det går nog galant ;)

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-10-10 13:56:47

anmäl dig till dagens blogg, vinnaren får ni ikväll! :)



http://linnealundqvist.devote.se/blogs/13068351/dagens-blogg.htm

Postat av: Nathalie - mamma & äger fortfarande ;)

Publicerad 2011-10-10 14:13:00

Hejsan!



Var inne på aftonbladet idag & läste lite & fick syn på rubriken "Mamma & Pappa har våldtagit sina döttrar i flera år" HUR I HELVETE?



Vad tycker du om detta?

http://citymom.blogg.se/2011/october/mamma-pappa-valdtog-misshandlade-sina-3-b.html#comment



Kram på dig

Postat av: Sandra! Mamma till Noel & bebis i magen!

Publicerad 2011-10-10 14:25:06

Jasså 10% bara? Det har jag ingen aning om, häftigt ;)



Nej jag tog ingen smärtlindring. Gjorde du? Det enda var väl att jag duschade för att få bort allt vatten och slempropp som kom hela tiden. Sen försökte dom få mig att ta lustgas men det ville jag inte, testade väl ett andetag men kände ingen skillnad så sket i det, jag låg och drack saft från sugrör och krysta, haha!



Dom kollade och jag var öppen 5 cm sen efter ett ta så frågade dom om jag ville ha smärtlindrig men då sa jag att jag skulle vänta lite till eftersom jag trodde att jag bara hade öppnat mig till typ 6 cm, för jag trodde ju verkligen att det skulle vara hemskt och att jag inte skulle klara det, men då helt plötsligt var jag öppen 10 cm.



Men min förlossning gick jätte fort, vattnet gick vid 16.00 och vid 18.00 åkte vi in, och vid 22.55 var han född :) Hoppas verkligen på en likadan!



& lycka till nu, gud vad avundsjuk jag är!! Kommer följa bloggen varje dag nu med spänning :)

Postat av: michaela :)

Publicerad 2011-10-10 14:48:17

Lycka till på förlossningen! :)

Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Publicerad 2011-10-10 15:19:30

Oj det hade jag faktiskt aldrig hört, jorå vattnet gick med båda sista men inte ville dom ut på en gång för det haha.

Postat av: Motheranddaugtherdesign

Publicerad 2011-10-10 16:24:56

Vi driver en hobbyverksamhet på vår blogg där vi säljer smycken(armband,halsband, örhängen), stickade bebis sockor och virkade grytlappar. Kanske är du intresserad av att köpa något till dig själv eller till någon annan? Välkommen in till oss och kika runt! Idag fick vi in några nya produkter.

Postat av: Bismillah <3

Publicerad 2011-10-10 20:45:00

lycka till:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela