Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Riktigt jävla stor nu!

Publicerad 2011-10-22 17:41:39 i Graviditeten med nya bebis i magen

På dom senaste två- tre veckorna har jag fått sjukt många nya läsare, vilket är skitroligt! :) Hoppas ni hänger kvar ;)

Tänk att från början, i graviditeten var man "tre"siffrig, alltså de var över tex 170 dagar kvar, sedan blev man "två"siffrig när man gick under 99 dagar kvar, och nu! Nu är man "en"siffrig :D 7 dagar kvar nu! Så jävla fantastiskt skönt! :) Jag hoppas innerligt att bebis vill ge oss tecken snart på att du är mogen och stor nog att komma ut och möta oss, din mamma, pappa och storasyster och alla andra vänner, släktingar som väntar på dig väldigt otåligt nu! :) Vi vill träffa dig lill pyret! ♥

Nu känner jag mig verkligen stor som ett hus! Magen är enorm nu! :D Haha.
Titta själva ;) Taget nyss!


Riktigt jävla stor
:P Och bebis BÖR vilja komma ut snart, är nog skittrångt i magen älskling, så kom ut ^,^

Senaste sf måttet var knappt 33 cm sa barnmorskan, men på måndag blir det barnmorskebesök igen, förhoppningsvis sista också ;) Nu är man verkligen en gravid kossa, haha. Utseende mässigt iallafall med magen som tar upp all plats som finns haha.

Sitter och väntar på att färgen skall torka klart på brädorna så jag kan köra undersidan och låta det torka för att sen köra de sista färglagret som behövs :) Kommer bli supersnyggt och jag skall fanimig bygga ihop allting imorgon så älskling kan vara stolt att jag målat skötbordet OCH byggt ihop det ;) Jag brukar vara den som är så jävla envis och har kort stubin vanliga fall med att sätta ihop saker osv, men fan, haha. Jag SKALL få ihop det, hur svårt kan det vara? ;) Annars får jag väl be mamma om hjälp imorgon bara ;P

Skall kila över till mamma och systeryster senare om någon timme eller så och börja vårat lördagsmys med godis, dricka och ostbågar ^^ Så man inte blir helt ensam, får se om jag tar med mig mina kattor upp också eller om dom får stanna hemma ikväll :) Dom har ju trots allt varandra nu. Blir nog någon film ikväll, och sen drar jag mig hemåt :)

Ha en kanoners lördag! Och förhoppningsvis min sista lördag som gravid :D Innan bebis kommer! Kan ju alltid hoppas. Nej nu skall jag äta upp mitt päron här och fortsätta dunka Slipknot och kolla till brädorna igen och klä på mig lite andra kläder kanske? :D

Snart tvåbarnsmamma :D

Kommentarer

Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Publicerad 2011-10-22 18:29:09

Det är väl attsingen att det kssa vara så bekvämt där inne...

Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Publicerad 2011-10-22 18:41:36

Ja precis, förstår h*n inte det?!?

Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Publicerad 2011-10-22 18:43:51

Japp och då blir det inte lätt om det blir vräkning! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela