Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Så skön natt!

Publicerad 2011-10-23 09:56:51 i Familjens vardag

Första natten på säkert en vecka om inte mer, som jag bara vaknar tre gånger under natten och har svårt att somna om! Fyfan, riktigt utvilad nu och det är förbannat skönt! :D Haha! Somnade strax efter 00 inatt och vaknar nästan prick 08 imorse, så jävla gött! :) Snacka om att mamma Madde är på riktigt bra humör idag! :P haha.
Vanliga fall nu dom senaste 1-2 veckorna så sover jag oroligt, vaknar minst 6-8 gånger per natt, svårt att somna om och man kommer aldrig in i djup sömnen och får sova ut någonting. Somnade oftast runt 22-23 och vaknar 07 då på den korta tiden vaknar man 6-7 gånger, snacka om att man inte är utvilad de minsta /: Men nuså! :D

Målade igårkväll också, när klockan var 22. Haha, och nu på morgonen efter frukost i magen och kollat på Svanprinsessan (nästan kollade klart iallafall, var väl 20-30 min kvar :p) Men var så full i kroppen av liv så jag stängde av filmen och gick och målade sista lagret färg som skall torkas nu! :D Får nog vänta till sen eftermiddag om inte älskling fixar ihop skötbordet ikväll när Charlie kanske gått och lagt sig :)

Och idag kommer mina två finaste hem! Som jag längtat, hade nästan ångest för att hon skulle åka iväg i fredags, och nu är det söndag och tänka sig , jag lever! :D Haha. Min söta docka.

:) Ha en fortsatt bra dag! 6 dagar kvar nu till BF! ♥

Snart tvåbarnsmamma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela