Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Tisdag

Publicerad 2011-10-18 10:16:43 i Familjens vardag

Regn regn regn, ja nu är det höst. Mysigt! :)

Jag och Charlie har redan varit ute och gått, vi var ute vid halv nio, haha. Uppe och ute med tuppen idag ;) haha.

Nu är det mys i soffan med katterna och barnpogram som Charlie gillar :)

Charlie vaknade strax efter 08 idag, hon somnade skitsent igår. Somnade strax efter kl 21! Hon velade hela tiden, ville absolut inte sova även om vi såg på henne att hon var skittrött, stackarn. Trodde först att hon kanske hade feber eller om hon var sjuk men icke det. Inte mer än hennes förkyldning hon fått IGEN, och som jag också blivit igen.. Min förkyldning försvann ju nästan sågott som men nu sedan 1-2 dagar tillbaka kom den igen, orka! Fast jag föder hellre barn med en förkyldning än då jag hostar ihjäl mig och har svårt att andas. Så skall väl inte klaga ;p

Sitter och kör wordfeud hela tiden, haha. Ni som spelar det, lägg till mig :D
Para-Noir :)

Igår kollade jag och J klart på Crazy.Stupied.Love, sjuuukt kul och bra film! Fast vi ångrar att vi laddade ner den för den skall man verkligen se på bio :D Hett tips, sjukt kul :) Haha! En film i min smak. Om man gillar komedier haha. Efter vi såg klart den satte vi på nya DH avsnittet :D Kul att vara före, sverige är ju ett avsnitt efter än Usa (konstigt va? :P) Så nu taggar vi för avsnitt 5 nu på måndag, yey :)

Annars så hade vi en lugn kväll. Skall börja måla skötbordet vi köpte på ikea i fredags :) Så sjukt tråkigt att köpa allting klart och jag älskar att måla och greja, så vi köpte grundfärg och sen samma färg som Charlies säng är i, svart halvblank, jättefint kommer det att bli :) Och sen skall vi måla om byrån vi köpte för lite bebiskläder osv, mys! :)

Ha en bra dag ! :)

Blivande tvåbarnsmamman Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela