Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Undra när?

Publicerad 2011-10-27 17:03:55 i Graviditeten med nya bebis i magen

Nee! Nu får faktiskt bebis i magen ta och komma ut! Denna väntan är så förbannat tråkig nu! Haha :P Alla runtomkring en har nu fått sina barn sedan en månad tillbaka, när är det våran tur? Hallå? Bebiiiiiiiis, kom uuuuut nu!

Bebis har varit i magen tillräckligt länge och behöver inte vara därinne mer :) BF är iochförsig om 2 dagar, alltså på lördag, den 29e oktober MEN det är andra barnet så jag tycker bebis bör visa något tecken på att den vet utgången iallafall, åt söder.

Vi undrar så sjukt mycket vem du är!
Är du en kille eller tjej?
Hur ser du ut?
Vem liknar du när du föds?
Kommer du likna Charlie, din syster mycket?
Har du mycket hår på huvudet?
Hur lång är du och hur mycket väger du?




Snälla, lill* bebis i min mage, visa tecken på att du är mogen och vill komma ut nu? Även om det säkert är varmare i mammas mage än härute, det är ju faktiskt nästan vinter nu, det närmar sig November, och jag vill att du kommer ut innan November ;) Så snälla älskade vännen, kom ut och träffa oss snarast! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela