Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Vad tror ni? ;)

Publicerad 2011-10-17 09:58:18 i Graviditeten med nya bebis i magen

Inatt och hela morgonen har jag haft förvärkar men dom avtog så det känns verkligen nu att allting börjar närma sig :) ÄNTLIGEEEEEEEN :p :)

Man märker verkligen skillnad på sammandragningar och förvärkar. Nu börjar det göra redigt ont när de väl kommer.. Får hoppas på att bebis inte har det alltför gottit i magen och vill komma ut och träffa oss snart :)



95,7% klar av graviditeten. Känns sjukt! Från att ha varit 1% till nu. Jävla massa klart, bara slutspurten kvar ♥

Charlie kom på BF+4.
Undra när bebis nr 2 kommer, vad tror ni? :)

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2011-10-17 14:46:46

Jag tror att din bebis kommer den 28e oktober så nästa fredag faktiskt =D

Postat av: Johanna Svensson - tvåbarnsmamma till mia och svea!

Publicerad 2011-10-17 15:51:08

Min dotter kom på bf + 2 och min andra dotter kom på bf + 5. Jätteolika, men jag tror din bebis kommer den 28 e oktober, dagen innan ditt bf faktiskt :)



Lycka till ! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela