Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Vem lurar i min mage tro?

Publicerad 2011-10-26 15:24:27 i Graviditeten med nya bebis i magen

Magens Form
Pojke: Toppig, utåtstående mage som inte syns bakifrån.
Flicka: Utbredd mage som sätter sig även på sidorna. x

Pigmentrand på Magen
Pojke: Lång & tydlig rand.
Flicka: Ingen rand. x

Babyns Hjärtfrekvens
Pojke: Hjärtfrekvens under 140 slag/min.
Flicka: Hjärtfrekvens över 140 slag/min. x

Mammans skönhet under Graviditeten
Pojke: Bibehållen skönhet.
Flicka: Flickan tar sin mammas skönhet under graviditeten. x

Halsbränna
Pojke: Mycket.
Flicka: Lite eller ingen. x

Babyn Hickar
Pojke: Lite eller inte.
Flicka: Mycket. x

Babyn Sparkar
Pojke: Mycket. x
Flicka: Lite mindre.

Var i magen babyn Ligger
Pojke: Babyn ligger högt. x
Flicka: Babyn ligger lågt.

Blödande Tandkött
Pojke: Mindre blödande. x
Flicka: Mycket blödande.

Utåtputande Navel
Pojke: Senare under graviditeten. (ingen utstående navel alls)
Flicka: Tidigt i graviditeten.

Babyn sparkar På
Pojke: Höger sida. x
Flicka: Vänster sida.

Mammans Illamående
Pojke: Inte alls eller lite. x
Flicka: Mycket.

Håret på mammans Ben
Pojke: Snabbt växande.
Flicka: Normalt växande. x

Mamman är sugen På
Pojke: Choklad & Lakrits.
Flicka: Frukt & Syrligt. x



Vad blev det för dig?

Pojke 6/14 (13)
Flicka 7/14 (13)

Vi får väl se vad som spökar i min mage inom kort :)

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2011-10-26 15:38:26

Taaack :D Hoppas din bebis kommer ut snart oxå!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-26 15:39:22

Vill du ha en pippikofta eller tröja?

kolla in min blogg.

Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Publicerad 2011-10-26 16:05:36

Ja men precis, du får prata lite vett med den och säga att man faktiskt inte behöver gå över tiden :P

Postat av: Elin ♥ Albins Mamma

Publicerad 2011-10-26 18:16:41

Tack tack!

Jo jag har gjort den själv =)



Jag tar 50 spänn för en design.

Innan när jag gjorde gratis, så uppskattade folk inte arbetet jag la ner & bytte design efter någon dag eller tog cred för den själv :(

Men jag gör en gärna till dig om du vill :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela