Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Alltid lika kul!

Publicerad 2011-09-29 10:17:02 i Familjens vardag

Det är så jäkla kul nu när man skriver med andra som är gravida, precis fått sitt andra barn eller mer på gravid forum :) Har verkligen fått massor med nya kontakter i ens egna ålder också, från 20 år till 30 år. Perfekt :) Alltid lika kul att dela tankar och känslor om graviditet, förlossning, efteråt osv.

Nåja :)
Idag är de torsdag och Charlie är ledig ifrån dagis men imorgon skall vi dit eftersom det är skolfoto, haha. Hon låter så stor när man säger att hon skall ta skolkort ^^ Men det är mysigt! Min stora lilla tjej :) ♥

Hoppas också på lägenheten vi var och kollade på igår, verkligen. Den hade varit så perfekt ! :)

Jag och C är färdigklara med allt och hade tänkt ta oss en promenad strax, får se vart vi går eller hur långt. Känner att de börjar kännas en del i svanken när jag går en bit, även om de inte är någon lång bit men de börjar kännas. Men det är bara att försöka fortsätta, bara jag inte dör då :P haha! Fick även hämtat ut min hostmedicin igår som jag hoppas skall hjälpa något nu även om doktorn inte trodde de men vafan, jag har inte råd att vara för negativ nu. Måste klara förlossningen ju :) Förkyld kan jag vara men hosta ihjäl mig så jag spyr och inte kan andas, GÅR INTE! //: Jaja...

Charlie sitter och leker i sin fotölj med en leksak, as sött :) Och katterna sitter breve och är jätte intresserade, supergulligt! :):):)

Nej nu skall vi ta oss en banan eller något äpple att dela på och bege oss utåt ;) Ha de bra !

Blivande tvåbarnsmamman Madde

Kommentarer

Postat av: Linn 22, mamma till William

Publicerad 2011-09-29 12:35:02

Hej! Tänkte tipsa om att jag har en ny tävling på min blogg, från Barnskobutiken :) http://myheritagetotheworld.blogspot.com/2011/09/tavling-barnskobutiken.html

Vad roligt med en till mamma/gravid blogg! Är lite av en samlare, är gravid själv men bara i v 8 än så länge. Spännande att följa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela