Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Älskling därinne i magen

Publicerad 2011-09-19 13:17:33 i Graviditeten med nya bebis i magen

Vem är du som gömmer sig inne i mammas mage? Är du en kille? Eller en tjej? Det är bara du som vet, och vi alla längtar efter att få träffa dig. Du är så efterlängtad bebis! ♥




Får se vad barnmorskan min säger nästa vecka om dig.. Om du är förliten och behöver ett tillväxtultraljud eller om du sköter dig därinne i min mage ;) Hursomhelst, vem du nu än är så älskar vi dig och vill gääärna få mysa och hålla dig i våran famn.

Kommer ihåg dom allra sista veckorna när jag väntade Charlie i magen, herregud! Känns som att de var jättelängesedan vi var i min mage men de var ändå inte alls så längesen, och nu ligger inte en Charlie i magen, nu är det en annan mysig individ, en okänd sådan som man längtar sig galen efter ^^ Sjukt att inte bara Charlie som legat därinne, att de nu är ett syskon, ett nytt barn som väntar på att få komma ut till oss. Sjukt häftig känsla att vara med om.

Jag hade helt seriöst kunnat skriva så otroligt mycket mer om dig bebis, om mina tankar, mina känslor och allting därtill för och om dig. Tänk att man kan älska någon såhär starkt även om man aldrig träffats?! Galet underbart!



Lite mini fakta är alltid lika kul att läsa ibland ^,^

Älskade, efterlängtade bebis i min mage. Älskar dig! ♥♥♥

Kommentarer

Postat av: DONKEN

Publicerad 2011-09-19 14:57:51

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNDERBART härligt inlägg att läsa... :D

till skillnad från mina aggro-foglossnings gravidinlägg.. haha! :D



så mysigt. kul att hon trivdes bland alla djuren :D pöss

Postat av: DONKEN

Publicerad 2011-09-19 15:14:54

heeelt rätt, bättre o fokuusera på det som faktiskt är helt underbart och bra, med att vara just gravid... Starkt av dig! ;)

behöver du babbla o klaga av dig, vet du adressen till min blogg... ;) i can take it, ive been there. hehe! :P

fattar inte hur man kan va så arg... å det sitter i ännu, hormonerna. ibland. :(

blää för fukkade hormoner.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela