Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Barnmorskan, Mella, lägenhetstittande idag

Publicerad 2011-09-07 09:18:47 i Familjens vardag

Charlie är på dagis, och idag gick de skitbra när jag skulle lämna henne vilket är underbart skönt! Men den 6 november är hon hemma hos mig :) Så det är bestämt nu.

Annars idag blir det att strax fixa sig, dra iväg till Kinna till barnmorskan och mäta magen, lyssna på bebis och småprata lite som vanligt :) Sen blir det att småhandla och kolla runt lite, åka hem och hämta Charlie ifrån dagis kl 14 och sen direkt dra iväg till våran busshållsplats där vi möter upp bästa Mella som hälsar på :D Stannar nog ett par timmar, kasnke till middag :) Vem vet? ;) Sen kommer älskling hem och vi skall äta tillsammans och sen kl 18 skall vi iväg och kolla på lägenheten vi hade sökt, bättre sent än aldrig ;)

Imorgon skall jag baka tårta eftersom mamma fyller år, så det är lite av det jag skall handla idag ;) Och ge mamma sin födelsedagspresent jag köpte för ett tag sedan. Och antingen imorgon eller fredag blir det kanske att träffa Linda och barnen en stund om inte det blir det av på lördag iallafall bestämt :) Kul!



Världens finaste flicka i världen!

Nej nu måste jag nog ta och sminka mig lite, platta håret och annat sådant där övertjejigt ;P haha!
Ha de bra! :)

Blivnande tvåbarnsmamman Madde

Uppdat.

Sökte ju en lägenhet i Örby förra veckan också, en fin och stor 4:a. Haha och nu när jag gick in för att kolla eftersom sista anmälningsdatumet var igår så kollade jag nyss och vi har fått erbjudande på den men får se om vi ens tackar ja, men kolla på den är ju alltid kul ! :D YEY haha. En lägenhet i två plan, jättefin!
Såhär ser den ut! :D



DOCK var den lite dyrare än vad vi hade räknat med men kolla på den är ju självklart ! :)

Hejsvejs :D

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2011-09-07 09:50:10

Jaa träffa oss :)



Jag tycker verkligen ni ska tacka ja till den i Örby. Menar assberg är ju verkligen inget bra ställe när man har småbarn. Eller jag tycker de iallafall. Massa skit där. :p Örby är ju jätte mysigt och bra ställe!

Postat av: Jaana/Johanan

Publicerad 2011-09-14 15:39:01

Gud så lika ni är! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela