Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Bebis är perfekt

Publicerad 2011-09-26 11:58:43 i Graviditeten med nya bebis i magen

Som barnmorskan sa. Bebis sköter sig! Vuxit sina två sf mått cm, hjärtljuden är jättebra. Idag låg dom på 147-149slag/min, även mina värden var jättebra. Hon sa att hon var, är supernöjd med min graviditet. Alltid lika skönt att höra, precis som med Charlie :) Glädjer en väldigt mycket! Så de blir inget tul, skönt ! :D
Bebis låg fortfarande lågt ner i bäckenet, redan startklar :) Legat så väldigt länge nu så bebis.. Du får jääättegärna komma näär du vill, typ nu ?! :) HIHI.


Bebis i magen är perfekt, du är perfekt bebis ! :) ♥
Nu blir det barnmorskebesök om två veckor igen, och då skall även älskling och Charlie också med, mys :)

Vi längtar efter dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela