Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

blandad kompott av bilder

Publicerad 2011-09-01 19:28:50 i Bilder :}


Finaste Charlie klappar på gravidmagen :) Ser väldigt sött ut tycker jag!
Ignorera mina bristningar, det ÄR normalt ^^


Dagens morsa och dagens barn! ♥


Bry er inte om mina bristningar som sagt, inte det jag vill visa. Nu är det bebismagen som visas upp!

Magbilden är tagen för två dagar sedan :) Skönt iallafall att jag inte fått nya bristningar eller fler än så länge ^^ Det är bara dom gamla från när jag väntade Charlie som kanske börjat synas lite mer men bättre det än fler än så länge haha. Men det är ju nästan alla som får bristningar, inte alla men vääldigt många får dom vid snabb viktuppgång, snabb viktnergång eller graviditet pga hormonerna man får oftast. Sjukt dock att min mamma fick inga som fött fyra barn, min äldsta storasyster fick inga trots sina två barn, min näst storasyster fick inga heller och hon har två barn ^^ Varför fick jag dom då? :P OM och när min lillasyster kommer få barn kommer säkert inte hon heller få bristningar men jag fick dom :P Haha, väldigt lustigt! Nåja.. Snart är du hos oss våran älskade skatt i magen. Du är så grymt efterlängtad! Vi älskar dig! Omringad av kärlek, det bästa som finns! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela