Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Blivande "fyrabarnsmamma"

Publicerad 2011-09-19 20:08:49 i Familjens vardag

Ja ni läste rätt ;)

Haha!
Skämtåsido, inget riktigt barn men en kattunge till blir det till helgen. Till en röd/orange hankatt :) Underbart söt verkligen, så go så :)
Våran katt vi har nu, lilla Mimmi trivs verkligen inte att vara ensam katt, hon är för social så vi känner att hon skall få sig en till kattkompis, redan till helgen :) Dom kommer nog trivas bra ihop gissar jag på. Så nu blir hon inte helt ensam när man är borta ett par timmar. Så han skall få heta Musse :P Mimmi och Musse in da house blir det ;) Hahah! :D Var och kollade på kattungar ikväll efter maten förut så nu är vi hemma igen, Charlie sover sedan ett par minuter och Jonis har duschat klart och jag sitter här och nördar mig ^^ Nu skall vi alldeles strax kolla Breaking Bad följt av Solsidan :D

En annan sak, sökte alldeles nyss en väldigt bra 3:a i Kinna. Som är inflyttning 1 november, på nästan 80 m2 och de funkar för oss, första våning med uteplats så nu JÄVLAR skall vi allt få den ;) haha. I ett parhus område så det är trevligt, egen parkeringsplats med, haha bra för gubben min ;) Blir han glader i böxan! :P

Såhär ser den ut :)

Som ni ser så är sovrummet breve vardagsrummet väldigt stort, skööönt och vardagsrummet också, och uteplatsen :) Det enda som verkar vara minus är ju att de inte finns några gaderober i de stora sovrummet men jaja, då får man köpa till ett par ;) Jaja :D Nåja. Nu skall jag pessa och sen lata mig i söffaN ;D HAAAAAAAAAARE bra!

Blivande tvåbarnsmamman Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela