Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

BMM besöket

Publicerad 2011-09-07 12:24:42 i Graviditeten med nya bebis i magen

Då var man hemma igen efter ett besök i Kinna hos min barnmorska, lite handling och disken är äntligen gjord! Riktigt härligt!

Middagen ikväll blir korvstroganoff med en sweetchili twist med ris :D Så tänkte redan nu skära körven i bitar så blir det en mindre sak att göra senare :P Fika är köpt också så vi kan fika en massor när Mella kommer vid 14.15 sen :) Och innan dess måste jag hämta Charlie på dagis självklart, inte skall hon bli glömd där :P bara för att jag är glömsk skall itne hon få skit för det haha, ne men skämtåsido ;)

Besöket hos barnmorskan gick superbra :) bebis hjärtljud låg på ca 143-145 slag/minut, som de gjorde med Charlie men man skall inte stirra sig blind på det och att de blir en tjej bara för det ;) SF måttet var på knappt 30 cm, vilket var normalt och fint sa barnmorskan :) Då blir man glad! Med Charlie hade jag samma mått än så länge så mest troligt så blir det ingen stor bebis denna gången heller fast som jag hela tiden tjötar om, man skall aldrig säga aldrig, haha. Magen kanske växer sig jättestor sista veckorna nu ;) Iallafall, skall dit om två veckor igen för samma sak igen, mäta och lyssna på bebis, MYS! :) ♥

Nej nu skall jag faktiskt ta mig en bit mjukpepparkaka som jag köpte och ett glas mjölk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela