Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Publicerad 2011-09-28 10:58:08 i Graviditeten med nya bebis i magen

Nu dom senaste dagarna har bebis verkligen börjat trycka på neråt, och jag har fått små, väldigt små förvärkar som direkt satt sig i svanken. Så nu börjar väl magen börja sig inför förlossningen, haha bättre sent än aldrig :p

Hoppas bebis kommer ut liiiiiite tidigare än beräknat, hade varit så otroligt underbart att få träffa den lill* busen i magen som bara vet vem den är och vi vill så gärna träffa dig och lära känna dig därinne. Charlie och bebis i magen är dom finaste skapelserna ! ♥

Det bästa som finns, är barn och familj, kärlek! Då är min värld komplett!

♥ Vi längtar efter dig i magen! Jag tror på att det blir en pojk denna gången så vi får väl se när bebis väl är ute vad som gömt sig i mig under dessa månader! ♥

Vi älskar dig! ♥♥♥

Kommentarer

Postat av: Jessie

Publicerad 2011-09-28 13:53:11

Spännande :D

Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

Publicerad 2011-09-28 14:01:46

ska bli spännande o se vad det blev för en ;P men inte för tidigt, inte när ni ska se betnér..! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela