Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Förbannad jävla sur !

Publicerad 2011-09-22 09:33:26 i Familjens vardag

Vet inte riktigt vad jag skall skriva idag, är på förbannat humör pga igår när jag hade läkarbesök och sen att man förkyldning blivit värre, IGEN.

Läkare är så otroligt icke kompetenta så de finns inte, blir så arg ! Speciellt Skene. Usch. Otrevlig, spydig jävla läkare fick jag. Han kunde verkligen inte bry sig mindre. 100 spänn för ett läkarbesök som han inte ens undersökte mig och bara drog en egen slutsats sågottsom. Kallas det sjukvård och att man skall betala 100 spänn för att en gubbe som SKALL prata och hjälpa mig knappt tittade på mig. När jag frågade om jag kunde använda den medicinen jag fick om man var gravid, blev han nästan sur på mig för att jag inte sa någonting om det innan, HALLÅ ELLER?! Jag är höggravid, ofta inte det syns? Sen sa han efter det att han inte visste om han skulle fråga mig om jag var gravid eller inte? Ofta en läkare inte frågar om han är osäker? Fan är det då?! Om en läkare är osäker på om jag bara är väldigt fet eller gravid bör väl han om någon VÅGA ställa den frågan och om de hade varit så att jag varit extremt tjock skulle jag väl fått ta det men nu när man är gravid? Fan vad förbannad man blir! Åh...

Hursom.. Fick "iallafall" en luftrörsvidgande astmaspray, de enda. När jag sa att och han såg att jag hade någon slags virus/bakterie i halsen som gör mitt hostade, men neeeeeee. Ingen hostmedicin så hosta ihjäl mig lär väl jag få göra. Piss läkare! :P haha jaja, nu har jag fått sura av mig :P Haha! Behövdes!

Orkar inte direkt skriva mer, bättre att skriva när jag är på bättre humör :P Hare brao!

Blivande tvåbarnsmamman Madde

Kommentarer

Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

Publicerad 2011-09-22 10:08:21

sicken dum jävel...!

de ska ställa frågor, de ska undersöka och de ska tammefan lyssna på patienten. hade du inte haft problem, hade du la inte gått dit in the first place! fattar att du blev förbannad. hjälper astmamedicinen nåt då? är det sån där munblås spray grej? inhalator, typ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela