Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Glömsk eller vadå?

Publicerad 2011-09-06 12:06:23 i Graviditeten med nya bebis i magen



Nu är jag riktigt förbannad på mig själv! Haha. När jag väntade Charlie blev jag glömsk, eller mer än vanligt och NU är jag fan likadan! haha. Visste att de var någonting jag skulle göra idag eller igår, men hittade inte vad de var. Kollade i våran almenacka, ingenting inskrivet så jag antog bara att "nehe, då var de väl ingenting då.." fast ändå har man tanken i huvudet att de ÄR någonting man skall göra.. Så kollade jag i min graviditetskalender där jag skriver upp alla tider hos min barnmorska och självklart såg jag när klockan var 11.30 att jag hade en tid där idag kl 11! Haha, snacka tankespridd! Och jag hittar inte hennes nummer så jag får vänta tills hon ringer mig istället :P ÅH! Det som är så kul att gå till barnmorskan och när man väl har en tid så självklart glömmer jag av den! haha typiskt!? Första gången för båda graviditeterna jag glömmer av en tid, dumma mig! :P

Jaja, får invänta tills min barnmorska ringer så vi kan fixa en ny tid snart :P Åh... Haha. Vad förbannad man kan bli på sig själv ibland alltså :P Nej nu tar jag mig ett bad för att mjukna upp mig själv så jag inte är så irriterad på mig själv så blir jag lite ren istället :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela