Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

God morgon!

Publicerad 2011-09-20 09:15:55 i Familjens vardag

Då var de morgon igen, Charlie är på dagis och jag kom hem för ett par minuter sedan. Gick bra att lämna skrollan idag, känns gott! :)

Idag har jag lite med att fixa med här hemma. Fixa en tvätt tid, dammsuga lägenheten, leta efter en sak åt älskling haha, packa in lite presenter, försöka tvätta håret om jag pallar. Ja, haha inte mycket men måste fan skriva ner allting annars glömmer jag det bara :P:( Kasst minne man har nu ! :P

Nepphepp, om jag skulle ta och börja någonstans? Börjar nog med att försöka leta efter påsarna Jonathan saknar :P Sen lokala nyheter och sen blir det resten av allt jag skrev jag skulle göra ;d

Ha en fin dag !

Blivande tvåbarnsmamman Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela