Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Hurra

Publicerad 2011-09-27 08:41:34 i Familjens vardag

Fick ett lägenhetserbjudande på en lägenhet vi sökte i förra veckan i Kinna. Så nu inväntar jag sms ifrån älskling för att han skall kolla sin mail om vilken köplats vi har. Hoppas vi ligger högt upp och att dom framför oss tackar nej ^^, Det hade varit de ultimata för oss. Behöver verkligen större!

Nu är jag och Charlie färdig fixade och skall gå iväg om 10 minuter bort mot dagis. Sen när jag kommer hem igen skall jag dammsuga och diska vårt lilla diskberg som byggts upp sedan igårkväll, yäy... Eller inte :P

Såg första avsnittet igår på de nya Desperate Housewives säsongen och den sista säsongen, buhu. Men fan vad bra de var! Och nu längtar jag tills nästa måndag för att se hur det går, vem Bree fått brevet av :D:O Haha, nörd jag låter. Efter DH så glodde vi ett nytt avsnitt av älsklings serie, Breaking Bad sen hoppade vi i säng direkt. Trötta redan innan kl 22 :P Gött :)

Just det ja. I söndags köpte Jonathan nya fina pjuck till Charlie jag hade tänkt fota nu och lägger upp sen :) Supersnygga Nike skor :) Ursöta :D Och jag fick mig ett par gummistövlar, perfekt för regn :D Och älskling köpte en ny väska för sitt jobb, och sedan där på söndags eftermiddagen bjöd vi över min far och systeryster på tacos, riktigt gott! :) Nåväl.. Det var väl allt nu gissar jag på.

Ha en bra dag!

Blivande tvåbarnsmamman Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela