Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Idag är det mamma/momos födelsedag!

Publicerad 2011-09-08 11:49:20 i Familjens vardag

Mamma har varit här på fika. Bjöd på hemmagjord godistårta, present och snack :) Det fick bli min födelsedagspresent till henne ifrån oss här :) Hon blev jätteglad iallafall för fikan och presenten :)

När klockan var kvart i elva gick mamma hem för att fixa det sista inför att åka och jobba, jag och C tog på oss ytterkläder fort och jag ut till gungorna för lite lek och bus. Tio minuter efter det började de ösregna, haha så typiskt! :( Så vi gick hem igen och nu har jag precis lagt Charlie för lite sömn en stund. Får testa lyckan att leka ute efter hon sovit och ätit :)

Har redan bestämt middagen idag, hemmagjord gulaschsoppa, SÅ DJÄVULSKT GOTT! ;):)

Igår var Mella här, vilket var jättekul! :) Pratade massor, lekte med Charlie och katten ^^ Fikade och fixade lite mat tillsammans. Senare vid 17 tiden åkte hon hemåt, och vi åt middad här hemma. Sen åkte vi och handlade efter maten. Sen när Charlie somnade till kvällen så började jag göra tårtan till mamma, blev jättefin! ;)
Visar tårtan sen ;)

Nej nu skall jag ta och träna lite ;) Så man orkar lite inför förlossningen och inte är helt död haha. :)

Ha en fin torsdag!

Blivnande tvåbarnsmamman Madde

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2011-09-08 20:12:33

Vi skickade bara till de som bodde långt ifrån till er andra har jag gett fast inte till er eftersom vi inte träffats. Men imorgon tar jag med de till er :)

Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

Publicerad 2011-09-09 00:53:53

mmmh, tååårtaaa... klart hon blev glad. :D

typiskt att det ska regna just när man gått ut.. :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela